1. مراجعه به سامانه اصفهان نما از طریق آدرس my.isfahan.ir و انتخاب یکی از خدمات شهرسازی الکترونیک مثل استعلام بانک و رود به سامانه اصفهان نما http://esup.isfahan.ir/Isfahannama/
در صورتی که در سامانه اصفهان نما ثبت نام نکرده بایستی ثبت کند. وارد اکانت شده و خدمت را انتخاب نماید.
2. انتخاب خدمت و طی مراحل گام به گام
* مطالعه و تایید تعهدات
* ورود کد نوسازی از طریق انتخاب ملک نقشه و یا به صورت دستی
* تائید مهندسین ناظر
* بارگذاری مدارک مورد نیاز و درج مشخصات نامه دفترخانه
* ثبت درخواست و ارسال پرونده به کارتابل ناظرین جهت تایید گواهی سفت کاری
* پس از تائید مهندسین ناظر بصورت آنلاین، پیامکی به مالک جهت انتخاب زمان بازدید ارسال می گردد و شما می توانید جهت ادامه فرآیند به قسمت "درخواستهای پیشین" سایت اصفهانما مراجعه نمایید.
* کلیک روی گزینه "نمایش پرونده" و انتخاب زمان بازدید توسط مالک
* ارسال کد تائید به شماره همراه و ثبت زمان بازدید
* پس از انجام بازدید ملک توسط کارشناس شهرداری کلیه مراحل بصورت غیر حضوری در منطقه انجام و به شما پیامک می گردد.
* همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت "پیگیری درخواست" سایت اصفهان نما از کلیه مراحل پرونده مطلع گردید.
3. -دریافت برگه گواهی پایانکار
4. دریافت پرینت برگه از سامانه و ارائه به منطقه